لوله بازکنی و تخلیه چاهبدون تعطیلی

کل تهران

شبانه روزی و فوری، حرفه ای (حتی لوله های سخت)، درآوردن اجسام از چاه

لوله بازکنی - تخلیه چاهفوری

کل تهران

24 ساعته و بدون تعطیلی، رفع انسداد لوله های سخت، درآوردن اجسام از چاه

لوله بازکنی، خدمات توالت فرنگیبدون تعطیلی

کل تهران

در آوردن اجسام از چاه، تعمیر توالت فرنگی

لوله باز کنی, تخلیه چاه24 ساعته

کل تهران

بدون تعطیلی، بازکردن لوله های سخت، درآوردن اجسام از چاه حتی سیمان

لوله بازکنیفوری

کل تهران

بدون تعطیلی

حفر چاه, لایروبی و کف تراشی24 ساعته

کل تهران

بدون تعطیلی

تخلیه چاهشبانه روزی

تهران و حومه

تخلیه با ماشین بزرگ و کوچک

لوله کشی و تاسیساتفوری

فقط غرب

نصب شیرآلات و سینک ظرفشویی

شماره های شهرها (روی شهر مورد نظر خود کلیک کنید):
تهران مشهد کرج اصفهان قم گرگان

آموزش نحوه ی تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه

مجله اطلاع رسانی و آموزشی و خدماتی

آموزش نحوه ی تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه

آیا می دانید که بیشترین خرابی‌‌‌‌های ‌ساختمان‌ها از سیستم لوله کشی ‌می‌باشد , لذا توصیه میشود درباره ی این امر دارای اهمیت هیچوقت کوتاهی نکنید .
نشتی لوله آب و یا این که فاضلاب سبب ریزش و یا این که فرو رفتن چاه می شود . با تشخیص پارگی با دستگاه از نشتی و یا این که هر مدل شکستگی لوله آب و فاضلاب اطلاع پیدا فرمائید .

سریعترین و کم هزینه‌ترین تشخیص ترکیدگی , نم و رطوبت با سیستم‌های تماما الکترونیکی «تشخیص عمقی با عمق بالا»

• تعمیرات لوله کشی آب ( نشت یابی لوله آب با دستگاه تشخیص پارگی لوله ) و فاضلاب ساختمان به طور کلی و جزئی
• نشت یابی‌ هر مدل لوله زیر فشار و غیره با آلرژی بالا و بودن هر مدل تخریب
• آب بندی ‌کف سرویس‌ها با مواد منحصر به فرد , سوای تخریب

دستگاه تشخیص پارگی لوله به چه شکل کار می‌کند؟

حتما بخش اعظمی از شرکت های لوله بازکنی و تخلیه چاه را دیده‌اید که بر روی تبلغات خویش نوشته‌اند : «تشخیص ترکیدگی لوله» , «دستگاه تشخیص پارگی لوله» , «دستگاه نشت یاب» , «دستگاه تشخیص نشتی» و عنوان ها مختلفی که هکایت از وجود دستگاه تشخیص ترکیدگی لوله و نشت یاب داراست . با این کلیه تبلیغ و اعتنا نسبت به‌این دستگاه , آیا این دستگاه آنطور که گفته می گردد کار می‌کند؟ عمده موسسه ها لوله بازکنی و تخلیه چاه در بخش سرویس ها خویش تشخیص پارگی لوله را قرار داده‌اند . تشخیص پارگی لوله با به کارگیری از دستگاه نشب یاب چه طور است . چه طور می‌توان با به کار گیری از دستگاه تشخیص پارگی لوله وجود نشتی را در لوله‌ها و دیوارهای ساختمان پیدا کرد . در‌این مقاله میخواهیم بدین مسئله بپردازیم .

 تشخیص ترکیدگی لوله

روش کار دستگاه تشخیص ترکیدگی لوله یا دستگاه نشت یاب

با وجود این کلیه تبلیغ دستگاه تشخیص ترکیدگی لوله این سوال به‌وجود می آید که‌این دستگاه چه گونه کار مینماید . دستگاه تشخیص ترکیدگی لوله دارنده یک گیرنده و فرستنده امواج است . این گیرنده و فرستنده که داخل یک محفظه‌ای به صورت کپسول جای دارد . این کپسول را می بایست بر روی لوله‌ها , دیوارها یا این که مکان متبوع جنبش دهید تا فرسنده امواج خویش را طرف انگیزه متبوع بفرستد و بعد از آن امواج بازکشتی را اخذ نماید . درین عملیات با روشهای مختص کامپیوتری به وسیله دستگاه نشت یاب , وجود ترک و نشتی باطن لوله‌ها صریح می شود . درواقع روش کار کلی دستگاه نشت یاب یا این که دستگاه تشخیص ترکیدگی لوله بر مبنای امواج است . لوله بازکنی خاقانی (امجدیه)

لزوم استفاده از دستگاه تشخیص ترکیدگی لوله

امروزه با ترقی تکنوروژی و وجود ابزارهای مطلوب مثل این دستگاه به راحتی می‌توان وجود نشت یا این که ترکیدگی و چه بسا ترک خوردگی داخل لوله‌ها را تشخیص دارااست . با به کار گیری از این دستگاه‌ها می‌توان فارغ از تولید فساد و تخریب ساختمان محل ظریف نشتی را پیدا کرد و مبادرت به تعمیر آن کرد . در صورتی دستگاه تشخیص پارگی لوله وجود نداشته باشد بالاجبار می بایست مبادرت به تخریب ساختمان کرد تا محل ترکیدگی لوله و نشت آب را پیدا کرد ولی با استفاده از این دستگاه دیگر نیازی به خرابی نیست . با به کار گیری از این دستگاه به راحتی می‌توان از نم و رطوبت ساختمان دوری کرد .

به کارگیری از دستگاه بوسیله شرکتهای لوله بازکنی و تخلیه چاه

در مرزو بوم ما هم از این دستگاه به کارگیری فراوانی میشود . شرکت های لوله بازکنی و تخلیه چاه از این دستگاه جهت کشف کردن محل نشب آب استفاده می‌نمایند . در واقع موسسات لوله بازکنی و تخلیه چاه هم از ترقی تکنولوژی عقب نمانده‌اند و از دستگاه‌های تازه به کار گیری می‌نمایند . وجود دستگاه تشخیص پارگی لوله تاثیر متعددی در رشته لوله بازکنی داشته است . با وجود این دستگاه کار بخش اعظمی از لوله بازکنها راحت شده و به راحتی می توانند محل نشت را پیدا نمایند . لوله بازکنی نیروی هوایی

تشخیص ترکیدگی لوله دستگاه

ترکیدن و نشتی لوله , از مواقعی است که قادر است مبلغ قبض آب را تا یک سری برابر ارتقاء دهد . به دلیل این‌که لوله ها , در بخش اعظم مواقع در عمق زمین یا این که دیوار کار گذارده گردیده اند , فهمیدن بدین این داستان کار بی آلایش ای نیست . در پی , روش های تشخیص ترکیدگی لوله را بررسی می‌کنیم .

 تشخیص ترکیدگی لوله

روش های خانگی

توجه به نشانه های ظاهری

در‌حالتی که به میزان ی کافی روشن بخت باشید , نشتی لوله خویش را با علائمی نشان خواهد اعطا کرد . مهمترین این علامت ها , تر شدن سطح ها است . لوله های کار شده در دیوار , در صورت وقوع ترکیدگی لوله , سبب نم زدن دیوار خواهند شد .

درصورتی که که رنگ جزو دیوار آغاز به تغییر تحول کرد و متمایل به استخوانی رنگ شد , نشان دهنده ی وجود نم است . همینطور ترک خوردگی و باد کردن رنگ دیوار , اعم از ی این نماد هاست . در صورت مشاهده ی هرمورد از این علامتها , با لمس آن حوزه‌ می‌توانید میزان رطوبت را تشخیص دهید .
در شرایطی که که لوله ها در کف کار نهاده شده باشند , با نشت آب , می‌توانند موجب لق شدن کفپوش ها یا این که تر شدن زمین شوند . در منزل های یکسری طبقه , احتمالا رطوبت به طبقه ی تحت سرایت نماید .

استفاده از کنتور آب

گهگاه شاید بازه زمان متعددی ارتفاع بکشد تا نشتی های جزئی , به طور نشانه ها ظاهری پیدایش نمایند . در‌این مواقع , در حالتی‌که مشکوک به‌وجود ترکیدگی می باشید , می‌توانید از کنتور آب به کارگیری فرمایید .

برای این کار , ابتدا می بایست مطمئن گردید تمام شیر های آب ساختمان بسته می باشند . همینطور دستگاه های دارنده مصرف آب , نظیر کولر , اتومبیل ظرفشویی و خودرو لباسشویی می بایست متوقف شوند .

اکنون می بایست عدد مندرج در کنتور آب را مشاهده و یادداشت نمایید . بعداز گذشت مقطع هنگامی ( دست‌کم ۳۰ دقیقه ) مجدد به کنتور رجوع کنید . در شرایطی که که عدد کنتور عوض شده کرده‌با‌شد , یعنی لوله کشی خانه شما دارنده نشتی است . اما این روش صرفا قادر است نشتی های اکثر را نشان دهد و توجه آن بالا نیست . لوله بازکن و تخلیه چاه جانباز مشهد

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!