روشهای ساده برای رفع گرفتگی چاه حمام

مجله اطلاع رسانی و آموزشی و خدماتی

روشهای ساده برای رفع گرفتگی چاه حمام

برای رفع گرفتگی چاه حمام ابتدا باید سری چاه را برداشت

امروزه گرفتگی چاه ها مخصوصا گرفتگی چاه حمام در منازل امری است که ممکن است برای هر کسی تا به حال پیش آمده باشد و منظره ای ناخوشایند و آزار دهنده ای می باشد.
بیشتر اوقات افراد با لوله بازکن های با تجربه و ماهر تماس می گیرند مثل خدمات لوله بازکنی در مولوی و یا هر جای دیگر تهران، تا نزدیک ترین لوله بازکن به خود را پیدا کنند و مشکل خودشان را حل کنند.
اما می توانید با به کار بردن روشهای ساده در منزل گرفتگی چاه حمام منزل خود را برطرف کنید که ما به این روشها در این مقاله اشاره می کنیم.

اولین قدم برای رفع گرفتگی چاه حمام

اولین قدمی که باید برای رفع گرفتگی چاه حمام برداشت این است که علت های گرفتگی چاه حمام را بشناسید و در گام بعدی متناسب با هر علتی روش مناسب آن را پی ببرید،لذا ما در این مطلب علت های گرفتن چاه حمام را به همراه روشهای متناسب با آن بیان می کنیم.

برای رفع گرفتگی چاه حمام ابتدا باید سری چاه را برداشت

البته باید بدانید که بعضی از روشهای لوله بازکنی ممکن است خطرناک باشد، لذا می توانید با مراجعه به سایت “برچسب barchasb” از خدمات لوله بازکنی آنها در سراسر تهران استفاده کنید.

رفع انسداد چاه حمام با آب جوش

هنگامی که گرفتگی چاه حمام به دلیل ورود چربی ها و موهایی باشد که درون چاه رفته و به جداره لوله چسبیده اند در این صورت از روش ساده ای مثل استفاده از آب جوش، می توانید کمک گرفته وگرفتگی چاه حمام را برطرف کنید .چرا که آبجوش می تواند چربی را در خود حل کند و با خود به سمت چاه ببرد و مسیر لوله را باز کند .

آبجوش برای رفع گرفتگی چاه حمام

برای پی بردن به دیگر روشهایی که در زمینه رفع گرفتگی لوله فاضلاب حمام وجود دارد میتوانید به مطلب روشهای رفع گرفتگی چاه حمام مراجعه کنید و با دیگر راه ها در این باره آشنا شوید.

رفع گرفتگی چاه حمام با استفاده از محلول جوش شیرین

جوش شیرین ماده ای است که اگر با مواد اسیدی مانند سرکه تماس پیدا کند از خود واکنش داده و در پی این واکنش تمام مواد چرب و دیگر موادی که ممکن است باعث گرفتگی چاه حمام شده اند را در خود حل کند و از بین ببرد، لذا اگر می خواهید از این راه استفاده کنید می توانید مقداری جوش شیرین را داخل چاه حمام ریخته و بعد از آن سرکه را وارد لوله کنید و بعد از گذشت مدتی با آب داغ چاه حمام را بشویید.

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!