لوله بازکنی و تخلیه چاهبدون تعطیلی

کل تهران

شبانه روزی و فوری، حرفه ای (حتی لوله های سخت)، درآوردن اجسام از چاه

لوله بازکنی - تخلیه چاهفوری

کل تهران

24 ساعته و بدون تعطیلی، رفع انسداد لوله های سخت، درآوردن اجسام از چاه

لوله بازکنی، خدمات توالت فرنگیبدون تعطیلی

کل تهران

در آوردن اجسام از چاه، تعمیر توالت فرنگی

لوله باز کنی, تخلیه چاه24 ساعته

کل تهران

بدون تعطیلی، بازکردن لوله های سخت، درآوردن اجسام از چاه حتی سیمان

لوله بازکنیفوری

کل تهران

بدون تعطیلی

حفر چاه, لایروبی و کف تراشی24 ساعته

کل تهران

بدون تعطیلی

تخلیه چاهشبانه روزی

تهران و حومه

تخلیه با ماشین بزرگ و کوچک

لوله کشی و تاسیساتفوری

فقط غرب

نصب شیرآلات و سینک ظرفشویی

شماره های شهرها (روی شهر مورد نظر خود کلیک کنید):
تهران مشهد کرج اصفهان قم گرگان

روشهای چاه بازکنی و لوله بازکنی

مجله اطلاع رسانی و آموزشی و خدماتی

روشهای چاه بازکنی و لوله بازکنی

لوله بازکنی علی آباد 

لوله بازکنی منازل و ادارات

افراد لوله بازکنی که در سایت فنی کارا آگهی داده اند قادر به ارائه انواع خدمات لوله بازکنی در منازل و ادرات می باشند. این افراد این خدمات را به صورت شبانه روزی و فوری انجام می دهند، لذا شما در هر ساعت از شبانه روز که نیاز به خدمات لوله بازکنی در منزل یا در اداره داشتید می توانید با این افراد تماس بگیرید تا در سریع ترین زمان خود را به محل شما رسانده و مشکل گرفتگی لوله را حل نمایند.شما می توانید برای انجام انواع کارهای خدمات لوله بازکنی ادارات و سازمان ها و ارگان های دولتی و خصوصی با این افراد قرارداد ببندید.

اگر شما درخواست خود را از طریق سایت فنی کارا ثبت کرده باشید، کلیه خدمات و کیفیت و نحوه کار لوله بازکنی که از طریق سایت فنی کارا به شما معرفی شده است، از طریق سایت رضایت سنجی و سایت فنی کارا رصد می شود و نتیجه توسط سایت رضایت سنجی از شما پیگیری می شود. لوله بازکنی در خیابان لواسانی 

آموزش چاه بازکنی به زبان ساده

برای لوله بازکنی روش های مختلفی وجود دارد که در اینجا به ساده ترین روش ها برای چاه بازکنی اشاره می کنیم. از مهم ترین ابزارهای لوله بازکنی که استفاده از آن نیز ساده می باشد، استفاده از فنر لوله بازکنی می باشد که با توجه به نوع گرفتگی لوله و جنس لوله ها از انواع فنر چاه بازکنی استفاده می شود. مثلا اگه طول لوله ای که گرفته شده است، کم است می توانید با استفاده از یک فنر کوتاه گرفتگی لوله را برطرف کنید و در صورتیکه طول لوله زیاد باشد، می توانید از فنر هایی با طول لوله بلندتر استفاده کنید.

همچنین می توانید با استفاده از مواد ساده و خانگی مثل آبلیمو، سرکه، جوش شیرین و… اقدام به باز کردن گرفتگی لوله کنید، بدین صورت که مقداری جوش شیرین و سرکه را با هم مخلوط کنید و بلافاصله بعد از مخلوط کردن محلول را در داخل لوله یا چاه گرفته بریزید تا مسیر لوله را باز کند. در ادامه به توضیح کامل نحوه ساخت و استفاده از این مواد ساده و خانگی پرداخته ایم.

روش های لوله بازکنی خانگی

اگر قصد دارید مشکل گرفتگی لوله را با استفاده از روش های خانگی حل کنید، برای این کار چندین راه حل وجود دارد که از جمله آنها می توان به استفاده از انواع مواد خانگی مثل سرکه، جوش شیرین، آبلیمو و… اشاره کرد. البته برای رفع مشکل گرفتگی لوله به خصوص گرفتگی سینک ظرفشویی نیز استفاده از لوله بازکن دستی یا همان تلمبه دستی توصیه می شود.

شما به راحتی می توانید با استفاده از تلمبه زدن مشکل گرفتگی لوله را برطرف کنید. برای گرفتگی هایی که بر اثر جمع شدن چربی بوجود آمده است استفاده از سرکه و آبلیمو راه حل مناسب تری می باشد. چرا که این مواد می تواند چربی هایی که در جداره های لوله رسوب کرده است را بزداید و بدین ترتیب مسیر لوله باز شود و آب به راحتی بتواند از لوله به راحتی عبور کند.

روشهای چاه بازکنی و لوله بازکنی  

دانلود نسخه پی دی اف - Download PDF Version

منابع مفید:
تصفیه فاضلاب

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!