روش کار با دستگاه لوله بازکنی ارابه ای و ویژگی های آن

مجله اطلاع رسانی و آموزشی و خدماتی

روش کار با دستگاه لوله بازکنی ارابه ای و ویژگی های آن

روش های باز کردن لوله ها استفاده از دستگاه ها یا ژنراتورها می باشد که دستگاه لوله بازکنی یکی از انواع آن هاست دنیای اطراف ما دائماً به دنبال درست کردن ابزاری است که همه کارها را سریع‌تر و راحت‌تر به پایان برساند دستگاه‌های قدرت بالایی که دارند توانایی رفع همه گرفتگی ها را دارند و و این که بسیاری از شرکتهای لوله بازکنی و افراد متخصص لوله بازکن از دستگاه لوله بازکنی ارابه ای برای سرعت بخشیدن به کار خودشان این که کارشناسان تر باشد استفاده می‌کنند.

شرکت ها و افراد متخصص لوله بازکن معتقدند که این دستگاه می‌تواند کارشان را تضمین کند تا در مدت زمانی طولانی گرفتگی دوباره لوله ها اتفاق می‌افتد در همین راستا گروه لوله بازکنی با استفاده از این دستگاه ها برای رفع گرفتگی لوله های فاضلاب شما و افزایش کیفیت کار خود خدماتی را با ضمانت ۱۰۰% به شما ارائه می کند.

آموزش کار با دستگاه لوله بازکنی ارابه ای

آن بخش از دستگاه که وظیفه چرخاندن فن را به عهده دارد موتور گرداننده دستگاه لوله بازکنی ارابه ای نام دارد بلیط های مختلف روی دستگاه وجود دارد از جمله کلید های چپگرد و راستگرد که برای رفع گرفتگی ها به کار میرود برای عملکرد بهتر دستگاه کلیدهایی روی الکتروموتورها قرار دارد در موقع کار با دستگاه شما باید از راست گرد بودن و چپ گرد بودن کلید ها مطمئن باشید. در ادامه قرار است به آموزش کار با دستگاه لوله بازکن ارابه ای بپردازیم و کاربردهای آن را برای شما عزیزان بیان کنیم.

 نحوه کار دستگاه لوله بازکنی ارابه ای

برای کار با دستگاه لوله بازکن ارابه‌ ای اول باید دستگاه را روشن کنید و فنر چرخان را به سمت داخل لوله حرکتی چاه بازکن وصل کنید و دقت کنید از جای خودش خارج نشود و به ترتیب اهرم چرخاننده فنر را فشار می‌دهد تا فنر شروع به حرکت کند وقتی که فنر چاه بازکن شروع به گردش کرد بعد از مدتی فنر گرفتگی های درون لوله را برطرف می کند البته شما باید محل هایی که  گرفتگی لوله رخ داده است را پیدا کنید و فشار بیشتری به آن محل ها وارد کنید.

هنگام کار با دستگاه لوله بازکنی ارابه ای توجه داشته باشید که هیچ وقت فشار بیش از حد روی فنر لوله بازکن وارد نشود چون ممکن است بشکند یا فنر داخل لوله بشکند برای اینکه دستگاه لوله بازکنی عملکرد بهتری داشته باشد از یک شلنگ آب درون مجرای فاضلاب استفاده کنید و زمانی که فنر می چرخد شیر آب را باز کنید زیرا با این کار عمل لایروبی و تراشیدن جرم های دیواره لوله که به وسیله فنر چاه بازکن انجام می شود شسته شده و لوله ها تمیز می شوند و جرم ها به داخل چاه می روند.

شما باید نکات مهمی را در خصوص استفاده از دستگاه لوله بازکن مد نظرداشته باشید و اینکه دستگاه را به صورت منظم و دوره ای سرویس کنید در صورت نیاز می توانید از خدمات چاه بازکنی تهرانسر در سایت برچسب که با نیروهای متخصص خود ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات می باشند برای برطرف کردن گرفتگی های لوله های فاضلاب خودتان استفاده کنید.

 رعایت نکات ایمنی در هنگام کار با دستگاه لوله بازکنی ارابه ای

همیشه رعایت نکات ایمنی برای جلوگیری از وقوع حوادث لازم می باشد که شما اگر این نکات را رعایت نکنید ممکن است خطراتی و آسیب هایی برای شما به همراه داشته باشد رعایت این نکات اولویت آموزش کار با دستگاه لوله بازکنی ارابه ای میباشد شما قبل از اینکه شروع به کار کنید باید حتما دستکش چرم بپوشید تا دست‌هایتان آسیب نبیند دوم اینکه قبل از روشن کردن موتور از تجهیزات ایمنی استفاده کنید سوم اینکه همیشه از دور موتور پایین دستگاه استفاده کنید و آن را متناسب با نوع گرفتگی لوله تنظیم کنید سرعت بالا باعث پیچ خوردن فنر میشود و ممکن است با افراد برخورد کند.

ما به شما توصیه می کنیم که از متخصصین سایت برچسب برای برطرف کردن گرفتگی لوله فاضلاب منزلتان استفاده کنید زیرا این افراد سابقه بسیار خوبی دارند و می‌توانند در سریعترین زمان ممکن به محل مورد نظر شما اعزام شوند و با استفاده از دستگاه های پیشرفته به صورت تضمینی گرفتگی لوله های چاه فاضلاب سینک ظرفشویی یا روشویی را بر طرف کنند. برای دریافت شماره لوله بازکن امیرآباد بر روی لینک آن کلیک کنید.

آشنایی با فنر مخصوص دستگاه لوله بازکنی ارابه ای

از فنر لوله بازکنی برای برطرف کردن گرفتگی لوله ها استفاده می شود و معمولا برای لوله های فاضلاب می باشد اولین نکته در روش کار با دستگاه لوله بازکنی ارابه ای این می باشد  که فنر چاه باز کن دلیل خاصیت انعطاف پذیری بالایی که دارد این قابلیت را دارد که از هرگونه پیچ و هم داخل لوله به سادگی عبور می‌کند فنر مخصوص به فنر دستگاه را نیز متصل کنید این گونه ها در متراژ های متنوع و برای استفاده های مختلفی طراحی شده اند و اینکه باید به الکتروموتور شده باشد تا همزمان با روشن شدن موتور فنر شروع به چرخیدن کند.

 کاربردهای دستگاه لوله بازکنی ارابه ای

دستگاه لوله بازکنی ارابه ای برای رفع انسداد لوله فاضلاب سینک ظرفشویی و روشویی توالت فرنگی و ایرانی پارکینگها و حیات و بقیه گرفتگی های بسیار سخت و شدید می باشد این دستگاه ها در تمام فروشگاه های تجهیزات لوله بازکنی یا ابزار فروش ها وجود دارد و می توانید آنها را بخرید.

افراد متخصص در سایت برچسب به صورت شبانه‌ روزی برای برطرف کردن مشکلات شما در خدمت هستند شما قبل از این که از دستگاه لوله بازکنی ارابه ای بخواهید استفاده کنید باید اول آموزش کار با این دستگاه را یاد بگیرید و بعد از آن مشغول به کار شوید زیرا هر کاری خرده کاری های مخصوص خودش را دارد.
اگر شما مهارت لازم برای کار با این دستگاه ها را نداشته باشید ممکن است باعث شکسته شدن لوله یا توالت فرنگی منزلتان بشوید و هزینه زیادی را پرداخت نمایید.
برای همین ما در سایت برچسب بهترین متخصصین را در اختیار شما قرار داده ایم که در هر ساعتی از شبانه روز می توانید از خدمات این افراد استفاده کنید متخصصین سایت برچسب در سریع ترین زمان ممکن برای برطرف کردن گرفتگی لوله فاضلاب به شما در خدمت هستند واین افراد با رعایت کامل نکات بهداشتی مشکل شما را برطرف می‌کنند.

البته قبل از تهیه هر نوع دستگاه لوله بازکنی به یاد داشته باشید که حتما آموزش کار با دستگاه لوله بازکنی را یاد بگیرید و بعد با آن دستگاه مشغول به کار شوید، چرا که حتما هر کاری ریزه کاری های خودش را دارد و کار لوله بازکنی هم به گونه است که اگر خرابی در حین کار صورت پذیرد مثل شکستن لوله یا توالت فرنگی و… هزینه زیادی را متحمل فرد می کند.

دانلود نسخه پی دی اف - Download PDF Version

منابع مفید:
گندانبار

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!