معرفی فلاش تانک دو زمانه

مجله اطلاع رسانی و آموزشی و خدماتی

معرفی فلاش تانک دو زمانه

استفاده از فلاش تانک در طی روز اینقدر برای ما عادی شده که شاید اصلا توجه نکرده باشیم به جزئیات فلاش تانک و یا حتی دکمه هایی که روی فلاش تانک قرار دارد یا حتی شاید ندانیم که امروزه فلاش تانک هایی ساخته شده به اسم فلاش تانک های دو زمانه!! که در اینجا می خواهیم در مورد این فلاش تانک دو زمانه صحبت کنیم.
البته قبل از اینکه مطلب را شروع کنیم باید بگویم سایت برچسب در زمینه لوله بازکنی و چاه بازکنی مقالات گوناگون و مفصلی را منتشر کرده است، از قبیل فلاش تانک دو زمانه چیست و نحوه کار آن که می توانید به صورت رایگان آنها را مطالعه کرده و از مطالب آن استفاده کنید.

فلاش تانک دو زمانه چیست؟

معمولاً در قدیم با یکبار کشیدن دسته فلاش تانک تمام حجم مخزن آب آنها خالی می شد که باعث هدر رفت آب زیادی و تولید فاضلاب بیش از حد می شود، لذا متخصصین برای جلوگیری از هدر رفت آب و تولید بیش از حد فاضلاب اقدام به ساخت فلاش تانک دو زمانه کردند.

میزان خروج آب در فلاش تانک دو زمانه

لازم به ذکر است می توان از انواع فلاش تانک مخصوصا فلاش تانک دو زمانه به عنوان یکی از راه های لوله بازکنی و چاه بازکنی در منزل استفاده کرد که البته خوب است بدانید سایت “برچسب barchasb” علاوه بر مقالات آموزشی می‌تواند به عزیزانی که در تهران هستند خدمات لوله بازکنی ارائه دهد.

در فلاش تانک های دو زمانه معمولاً دو دکمه وجود دارد که می‌توان با توجه به میزان مصرف آب از هر کدام از دکمه ها استفاده کرد.

نحوه کار فلاش تانک دو زمانه

اگر کمی دقت کنید می بینید که روی بدنه فلاش تانک دو زمانه از دو دکمه استفاده شده است.
که از قابلیت های فلاش تانک دو زمانه این است که می توان برای خروجی آب آن توسط هر کدام از دکمه ها، یک میزان مشخصی از آب را تعیین کرد.

میزان خروج آب در فلاش تانک دو زمانه بزرگ برای دکمه کوچک آن بین ۲ تا ۴ لیتر است که البته اگر این فلاش تانک ها به مشکلی بر خوردند میتوان با خدمات لوله بازکنی تماس گرفت.

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!