دستگاه لوله بازکنی ارابه ای، روشی سریع برای لوله بازکنی

مجله اطلاع رسانی و آموزشی و خدماتی

دستگاه لوله بازکنی ارابه ای، روشی سریع برای لوله بازکنی

گرفتگی لوله فاضلاب از مشکلات آزار دهنده و رایج در اغلب خانه هاست. روش های مختلفی برای رفع مسئله گرفتگی لوله فاضلاب به ذهن می رسد. از جمله آن روش ها می توان به باز کردن لوله فاضلاب با اسید، محلول های خانگی، فنر دستی یا استفاده از دستگاه لوله بازکنی ارابه ای و… اشاره کرد.

فنر زدن با دستگاه لوله بازکنی ارابه ای چه فرقی با دیگر روش ها دارد؟

گرفتگی لوله فاضلاب علت های مختلفی می تواند داشته باشد، از جمله گیر کردن توده دستمال توالت یا مو، رسوب کردن فضولات و چربی، افتادن آشغال یا اجسام سخت، نخاله و سیمان و… . این موارد می تواند راه فاضلاب را بند بیاورد.

برای هر نوع گرفتگی یک روش باز کردن فاضلاب پیشنهاد می شود. گاه گرفتگی ها خیلی سخت نیستند لذا می شود با روش های معمولی آن ها را برطرف کرد مثل استفاده از ترکیب سرکه و جوش شیرین. گاه گرفتگی ها خیلی سخت هستند که در این مواقع استفاده از دستگاه لوله بازکنی ارابه ای توصیه می شود.

شما می توانید خدمات تخصصی در زمینه لوله بازکنی را در سایت برچسب برای انواع گرفتگی لوله فاضلاب پیدا کنید. کافیست نام منطقه مورد نظرتان در تهران را جست جو کنید، مثلا لوله بازکنی جنوب تهران. به این ترتیب می توانید به شماره تماس لوله بازکن های نزدیک به خودتان دسترسی پیدا کرده و خدمات مورد نظرتان را سفارش دهید.

لوله بازکنی با دستگاه لوله بازکن ارابه ای
آشنایی با دستگاه لوله بازکنی ارابه ای

دستگاه لوله بازکنی ارابه ای، دستگاهی است که روی یک ارابه یا چهارچوب فلزی سوار می شود که چرخ دارد و به راحتی حمل و نقل می شود. این دستگاه بسیار قدرتمند است و به خاطر وزن آن روی ارابه ای قرار گرفته است که حمل آن را ساده کند. قدرت این دستگاه آن را از بقیه روش های لوله بازکنی متمایز می کند.

اگر به مشکل گرفتگی لوله فاضلاب منزل برخوردید می تواند از خدمات شبانه روزی سایت برچسب در مناطق مختلف تهران مانند لوله بازکنی ستارخان، لوله بازکنی پاسداران، الهیه، دروس، اختیاریه و… استفاده کنید.

مشخصات دستگاه لوله بازکنی ارابه ای

موتور یا ژنراتور دستگاه لوله بازکنی ارابه ای یک موتور الکتریکی قوی است که به دو حالت راستگرد و چپگرد می چرخد. چرخیدن به این دو جهت باعث می شود اگر فنر در نقطه ای گیر کرد با حرکت به سمت دیگر از آن نقطه عبور کند. این دستگاه فنر را در محفظه ای جمع می کند و در موقع استفاده از آن خارج می کند. همچنین اهرمی دارد که فنر را به جلو حرکت می دهد.

فنرهای مخصوص دستگاه لوله بازکنی ارابه ای

فنرهایی که در این دستگاه ها استفاده می شوند فنرهایی فولادی هستند با قدرت و انعطاف زیاد. این فنرها طول زیادی دارند و برای باز کردن گرفتگی هایی که در چندین متری عمق لوله فاضلاب گیر کرده اند مناسب هستند. این فنرها مخصوص دستگاه های لوله بازکنی مانند دستگاه لوله بازکنی ارابه ای هستند.

برای باز کردن لوله فاضلاب در مناطق مختلف شهر تهران از خدمات لوله بازکنی شمال تهران، جنوب، غرب و شرق تهران جهت فنر زدن با دستگاه های مخصوص استفاده کنید.

طرز کار دستگاه لوله بازکنی ارابه ای
دستگاه لوله بازکنی ارابه ای چگونه کار می کند؟

طرز کار دستگاه لوله بازکنی ارابه ای

برای استفاده از این دستگاه باید ابتدا سر فنر را از به داخل چاه فاضلاب فرو برد و بعد دستگاه را روشن کرد. سپس باید اهرم گرداننده فنر را فشار دهید تا فنر داخل چاه به جلو حرکت کند. در این حالت اگر فنر به گرفتگی چاه فاضلاب گیر کند آن را از بین می برد. اگر فنر به محل گرفتگی برخورد کند باید فشار بیشتری وارد کنید تا گرفتگی را از بین ببرد. دستگاه لوله بازکنی ارابه ای برای این منظور بسیار مناسب است.

دانلود نسخه پی دی اف - Download PDF Version

منابع مفید:
تصفیه آب

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!