لوله بازکنی و تخلیه چاهبدون تعطیلی

کل تهران

شبانه روزی و فوری، حرفه ای (حتی لوله های سخت)، درآوردن اجسام از چاه

لوله بازکنی - تخلیه چاهفوری

کل تهران

24 ساعته و بدون تعطیلی، رفع انسداد لوله های سخت، درآوردن اجسام از چاه

لوله بازکنی، خدمات توالت فرنگیبدون تعطیلی

کل تهران

در آوردن اجسام از چاه، تعمیر توالت فرنگی

لوله باز کنی, تخلیه چاه24 ساعته

کل تهران

بدون تعطیلی، بازکردن لوله های سخت، درآوردن اجسام از چاه حتی سیمان

لوله بازکنیفوری

کل تهران

بدون تعطیلی

حفر چاه, لایروبی و کف تراشی24 ساعته

کل تهران

بدون تعطیلی

تخلیه چاهشبانه روزی

تهران و حومه

تخلیه با ماشین بزرگ و کوچک

لوله کشی و تاسیساتفوری

فقط غرب

نصب شیرآلات و سینک ظرفشویی

شماره های شهرها (روی شهر مورد نظر خود کلیک کنید):
تهران مشهد کرج اصفهان قم گرگان

آموزش مرحله به مرحله نحوه تشخیص و تعمیر ترکیدگی لوله با استفاده از دستگاه

مجله اطلاع رسانی و آموزشی و خدماتی

آموزش مرحله به مرحله نحوه تشخیص و تعمیر ترکیدگی لوله با استفاده از دستگاه

تشخیص ترکیدگی لوله آب را می توان مهم ترین قدم برای پرهیز از هدر رفتن آب آسیب رساندن آن به بقیه بخش های ساختمان بر شمرد .
بعداز استفاده بی رویه ما انسانها از آب این نعمت خدادادی , نشت آب از امکانات , لوله ها و بقیه اتصالات مربوط به آن بیشترین سهم را در اتلاف آب بر عهده دارااست .
بطوری که‌این اتلاف برای منازل در زمان سال به صدها لیتر میرسد .
احتمال دارد بسیاری از افراد این نشتی را به فرسودگی سیستم لوله کشی نسبت دهند .
البته خویش ما انسانها عامل دارای اهمیت این علت هستیم و یا این که بی تفاوتی نیست به رویدادهای کوچک نظیر چکه کردن آب از شیرها که در جلوی دیدگان اتفاق می افتدو همینطور تاخیر در تشخیص ترکیدگی لوله آب به‌این اتلاف دامن میزنیم .

علل ترکیدگی لوله

در ساختمان ها علت متعددی برای نشتی لوله موجود هست که ذیل به آن‌ها می‌پردازیم .
مهم ترین علت نشتی لوله را می شود به فرسودگی و زنگ زدگی لوله نسبت داد .
علت دیگری به عدم اجرای و آببندی درست لوله بوسیله لوله کش در محل اتصالات دارای ارتباط می شود .
خراب شدن اجزای داخلی شیر آلات نظیر آببندی , نشتگاه , واشر های آببندی , و باعث پیدایش نشتی می شود .
ترکیدگی لوله به دلیل عدم عایقکاری مطلوب در فصل سوزوسرما و فشار بسیار سیال درون آن ناشی می شود .
برای صرفه جویی در هزینه و وقت با یک ارتباط تلفنی کارشناسان ما در محل حاضر میشوند تا کار شما به شایسته ترین صورت انجام دهند .
تشخیص ترکیدگی لوله و نشت لوله به طور بیشتر در جمهوری اسلامی ایران با دستگاه های قدیمی یا این که با گزاشتن یک لوله یا این که استکان بر روی زمین انجام می گرفت و درصد تلاش و خطا در‌این روش زیاد فراوان بوده و خسارات بسیاری را به همراه داشت .
با این دستگاه ها تشخیص ترکیدگی لوله زیاد ظریف انجام می شود و درصدخطا بسیار تحت است و جای نگرانی برای شما مشتری گرامی باقی نخواهد ماند . چراکه این دستگاه میتواند عمق و میزان ترکیدگی را هم مشخص نماید .
روش تشخیص ترکیدگی لوله بادستگاه به این صورت است که‌این دستگاه ها با دریافت امواج صوتی که از خروج آب از لوله ساخت می شود جای ظریف نشت و ترکیدگی لوله را پیدا کرده و کار برای متخصصین راحت تر می شود .
به صورت کلی تشخیص ترکیدگی لوله بادستگاه مضاعف آسانتر از روشهای معمول است البته اکثری از شرکتها بدلیل بها بالای این دستگاه ها از تنظیم آن پرهیز می نمایند و با امتحان و غلط خسارات بخش اعظمی را برای مشتری رقم می زنند . لوله کش شهرک مسعودیه جنوب تهران

چه هنگامی احتمال ترکیدگی لوله بسیار است ؟
مبلغ قبض آب بیش از حد معمول باشد
افت ناگهانی فشار آب
در هنگام بدون صدا شنیدن صدای چکه آب یا این که صدا غیر معمول
نم زدگی و طبله کردن کچ دیوار یا این که سقف
بوی نم و رطوبت
چکه آب از سقف و دیوار

نحوه تشخیص ترکیدگی لوله

به کارگیری از دستگاه برای تشخیص ترکیدگی لوله

تشخیص ترکیدگی لوله بادستگاه یکی خدمات شرکت های تخلیه چاه هست که‌این ایام دوچندان ترویج پیدا کرده و برهان آن این است که در قبلی با عملکرد و نادرست محل ترکیدگی لوله کشف می‌شد و خسارات متعددی به توشه می آمد که قابل تحمل نبود .
اما امروزه با دستگاه های مجهز به دوربین و سنسورهای فوق با اهمیت تخت گاز محل ظریف نشت معین و مبادرت به رفع آن میکنند .

دستگاه نشت یابی لوله آب عمدتا در کشور‌ایران به طور صوتی یافت می‌شوند . به‌این صورت که با امواج صوتی سعی بر تشخیص محل ترکیدگی لوله آب می نمایند . همان طور که می‌دانید حرکت آب سبب تولید امواج صوتی می شود . هنگامی که لوله ای در گیر ترکیدگی شود , آب با شدت از لوله بیرون می شود . اصلا مهم نیست که اندازه آب بیرون شده از لوله چقدر باشد . شاید سوراخی دوچندان دوچندان ریز در لوله ساخت شده باشد و میزان آبی که از لوله نشت می نماید بسیار کم باشد .
میزان ترک و میزان ترکیدگی لوله خیلی مهم نیست . حیاتی این است که آب با شدت از لوله بیرون شود ( و خیر قطره قطره ) . این شدت سبب ساز ایچاد صوت می شود که با گوش آدم قابل شنیدن نیست . دستگاه تشخیص نشت و ترکیدگی لوله به‌این صورت کار می نماید که محل صوت را از روی شدت کم یا این که دوچندان شدن آن پیدا می نماید . هنگامی نم و رطوبت تولید شده در ساختمان حاصل است نشت قطره قطره آب باشد بایستی به تجربه کارشناسان تکیه فرمایید . چون راهکار دیگری برای یافتن محل ترکیدگی لوله آب نیست .

نحوه تشخیص ترکیدگی لوله لوله کشی در احمدآباد مشهد شبانه روزی

تشخیص ترکیدگی و نشت یابی لوله آب با دستگاه تا چه عمقی امکان پذیر است؟

عمقی که دستگاه ها صوتی تشخیص می دهند تا حدود ۴۰ سانتی متر است . به این ترتیب نباید توقع تشخیص ترکیدگی لوله در اعماق بیشتر از ۴۰ سانتی متر را از این دستگاه ها داشت . مگر این که میزان نشت لوله بسیار شایان توجه باشد و صوتی که ساخت می نماید از اعماق با دستگاه قابل تشخیص باشد . براین اساس این دستگاه ها برای یافتن محل نشت در ساختمان ها قابل به کارگیری است و برای نشت های صنعتی و … روش های دیگری موجود است .

دقت تشخیص ترکیدگی لوله آب

این دستگاه ها یا این که محلی را پیدا نمیکنند یا این که در صورتی محل را پیدا نمایند با توجه کمتر از ۱۰ سانتی متر , نقطه سوراخ شده لوله را تشخیص می دهند . بدین ترتیب در صورتی‌که مصالح استفاده شده در ساختمان شما گران قیمت است خوب تر است پیشین از تخریب ساختمان , محل نقطه ای نشت لوله آب را با دستگاه یافته و آن گاه مبادرت به تخریب به عبارتی نقطه فرمائید .

تعمیر پس از شخیص و پیدا کردن محل ترکیدگی لوله

در صورتیکه نم و رطوبت ساخت شده در ساختمان شما در اثر نشت و ترکیدگی لوله آب پیش آمده باشد , حتما و حتما می بایست قسمت سوراخ لوله پیدا شده و تعمیر شود . ممکن است نیاز به تعویض جزء لوله کشی ساختمان خود باشید . این قمست میتواند از تعدادی سانتی متر تا یک‌سری متر و در مواقعی به تعویض کل لوله کشی ساختمان بینجامد . حالا بعد از تصحیح لوله کشی ساختمان , محل تخریب شده می بایست تصحیح

لوله بازکنی خیابان کرمان

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!