آموزش نحوه تشخیص و رفع نم و رطوبت با دستگاه نشتی یاب بدون خرابی

مجله اطلاع رسانی و آموزشی و خدماتی

آموزش نحوه تشخیص و رفع نم و رطوبت با دستگاه نشتی یاب بدون خرابی

رفع نم و رطوبت

فراگیری شیوه تشخیص و رفع نم و رطوبت با دستگاه نشتی یاب سوای فساد
تشخیص و رفع نم و رطوبت یکی خلل ها دور از شوخی ای که امروزه ساکنین سوئیت ها و منازل فردی با آن روبه رو هستند . دست اندرکاران مختلفی در تولید نم دخیل می‌باشند و در شکل عدم تشخیص به موقع و برطرف نکردن آن می‌تواند خسارات زیاد و جبران ناپذیری به واحدهای ساختمانی وارد نماید . نم دستشویی , نم دیوار , نم سقف از شایع ترین موردهای قابل مشاهده است . وجود نم و رطوبت در واحدهای مسکونی می‌تواند عوارض و اثر ها مختلفی داشته باشد از مهمترین و بارزترین اثر ها آن تغییر‌و تحول رنگ و فرو ریختن گچ سقف یا این که دیوارها , تولید بوی نم و رطوبت است و در مواقعی چه بسا سبب ساز زخم زدن به اساس ی ساختمان می شود .

بررسی دلایل ایجاد رطوبت و نم بروی دیوار ها

علل تولید نم و رطوبت

نم و رطوبت در واحدهای مسکونی یا این که تجاری به علل مختلفی می‌تواند تولید شود که اعم از ی آن‌ها می بضاعت و توان موردها پایین را برشمرد :

رفع نم و رطوبت

به کار گیری از دستگاه های تولید نم و بخور در اتاق , وجود خلل در تاسیسات لوله کشی ساختمان , وجود خلل در عایق ها یا این که ایزوگام یا این که قیرگونی , پارگی یا این که نشتی لوله های آب , کم آب کردن خرقه ها در محفظه منازل , عدم بندکشی و آب بندی مطلوب درز کاشی توالت ( دستشویی ) و گرمابه , شستن دیوارها و به کار گیری از ماده شوینده به دفعات فراوان , عدم به کار گیری از فلاش تانک ها و لوله های کیفیت بالا . لوله بازکنی آگاهی شبانه روزی

در شکل مشاهده نم و رطوبت می بایست سریعاً محل و علت آن را بیابیم خوبتر است برای تشخیص علت و محل ظریف و رفع نم و رطوبت با متخصصین مشاوره فرمایید و از آن‌ها امداد بگیرید . کارشناسان رسا تاسیسات فراهم اند تا در پرسرعت ترین روزگار ممکن در محل شما حاضر شوند و نسبت به تشخیص و رفع خلل مبادرت کنند .

مشکلات مجود در سیستم لوله کشی  آب ساختمان

نقص در تاسسیات لوله کشی ساختمان :

یکی علل مرسوم در تولید نم و رطوبت وجود خلل در تاسیسات زیربنایی و لوله کشی های ساختمان است که از مهمترین آن‌ها می شود به انواع در سیستم فاضلاب ساختمان , نقص در سیستم تخلیه فاضلاب توالت ( دستشویی ) یا این که گرمابه و وان , سیفون تخلیه فاضلاب لباسشویی , سینک ظرفشویی , عدم اجرای درست کفشور . یکی سرویس ها با اهمیت کمپانی رسا تاسیسات اجرای تعمیرات لوله کشی است که شما میتوانید با فرضی راحت کارها لوله کشی خویش را به ما بسپارید .

wall moisture

wall moisture

پارگی یا این که نشتی لوله آب : نصب شیرآلات ساختمانی منطقه تهران فوری

راهنمای استفاده از دستگاه نشت یابی لوله و آموزش روش کار دستگاه

از مهمترین عوارض بوجود وارد شدن نم و رطوبت در دیوارها و سقف ها وجود نشتی یا این که پارگی در لوله های آب است . اعتنا داشته باشید که احتمالا این نشتی فراوان جزئی و قلیل باشد اما همین نشتی جزئی به مرور دوران جذب دیوارها می شود و منجر بوجود وارد شدن اشتباهات اکثری اعم از تغییر‌و تحول رنگ و فرو ریختن گچ دیوارها , تولید بوی نم و رطوبت می شود و در شرایطی که به موقع برطرف نشود احتمال زخم زدن به اساس با اهمیت ساختمان هم موجود است . کارشناسان کمپانی رسا تاسیسات ( تاسیسات پایپ ) فراهم اند در تمام نقاط استان تهران و البرز و در حین هفته چه بسا روزهای تعطیل جهت تشخیص پارگی لوله یا این که نشتی لوله ها با دستگاه سوای تخریب و همینطور رفع نم و رطوبت حضور به فعالیت رسانند . شما میتوانید با تماس با کارشناسان رسا تاسیسات ( تاسیسات پایپ ) ضمن کسب داده ها عمده در رابطه ما و سرویس ها با اهمیت کمپانی در قضیه های تاسیساتی و بنایی و زیرنایی نسبت به حضور کارشناسان جهت نشتیابی لوله با دستگاه هماهنگی های واجب را به فعالیت آورید .

 

بررسی ایزوگام و یرگونی و بندکشی درزکاشی در ایجاد رطوبت

وجود خلل در عایق , ایزوگام یا این که قیرگونی :

معمولا یکی او‌لین عللی که هنگام مشاهده نم و رطوبت به ذهن ساکنین میرسد وجود خلل در عایق , ایزوگام یا این که قیرگونی سقف خانه یا این که کف توالت یا این که گرمابه است . با این که عمده زمان ها این فکر صراحت دارد و وجود چنین مشکلی منجر بوجود وارد شدن رطوبت در سقف یا این که دیوارها شده‌است ولی عدم تشخیص ظریف علت و محل ادله تولید کننده ی رطوبت منجر تخریب بی مسئله محل هایی از سازه می شود که در انتها خیر صرفا سبب ساز به رفع خلل نمیشوند بلکه وقت و هزینه ی طولانی تر به ساکنین زور می نمایند . توصیه ما این است که قبلی از هرگونه مبادرت و تخریب مقدمه با کارشناسان و متخصصین فنی مشاوره فرمایید وعلت و محل ظریف خلل را بیابید . کارشناسان کمپانی رسا تاسیسات اماده اند تا در این مورد شما‌را امداد دهند و همگی اقدامات واجب را انجام دهند . لوله بازکنی و تخلیه چاه دروس شمال تهران فوری

عدم بندکشی و آب بندی مطلوب درز کاشی :

رفع نم و رطوبت

یک از اشتباهات مرسوم و مشترک اکثر زمان ها ساکنین واحدهای مسکونی ( به خصوص نوساز ) عدم بندکشی و آب بندی مطلوب درز فی مابین کاشی های توالت یا این که گرمابه و بالکن است که‌این خویش یکی مهمترین عوارض تولید نم و رطوبت می باشدد چون به مرور نم جان دار دراین جا ها به دیوارها سرایت کرده و خطاها زیادی بوجود میاورند . برای پرهیز از تولید نم و رطوبت در‌این محفظه ها چند استراتژی موجود است که پیرو به تشریح آنها خوا‌هیم پرداخت .

تصحیح کردن دوغاب پودر سنگ و سیمان سپید و آب بندی درز فی مابین کاشی ها

مقدمه سیمان سپید را الک کید و با یه خرده پودر سنگ مخلوک فرمایید . همینطور در شرایطی که پودر سنگ در اختیار ندارید از گچ نیز میتوانید به کار گیری فرمایید . ( به ازای ۱ نصیب سیمان سپید , ۳ نصیب پود سنگ طولانی تر فرمایید )

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!