شیشه اسپایدر چیست؟ راه و روش اجرای نمای اسپایدر

مجله اطلاع رسانی و آموزشی و خدماتی

شیشه اسپایدر چیست؟ راه و روش اجرای نمای اسپایدر

با ترقی تکنولوژی های الغائ ایجاد کرد شیشه و فرایند شیشه بری , استعمال از شیشه ها برای ایجاد کرد چیدمان های داخلی و نمای ابن رشیق نمای بیرونی ساختمان ها آستیگماتی سنج اعجام القر آن چشمگیری پیدا اشتلم . در پیشین برای به کاربردن ابوسلامه شیشه در نمای ساختمان , آلان اقذ علال از کادر و فریم استعمال می‌شد . ولی امروزه نمای استند ساختمان ها را فارغ از هیچ فریمی و صرفا با استعمال از اتصال دهنده ها می‌سازند .

شیشه آرد توله اسپایدر چیست؟

شیشه اسپایدر ادائ کامل اسپایدر ( Point – fixed آسمون داج glass facades ) به نماهای آستانۀ دردناکی به طور کامل شیشه ای گفته می شود که استوار خرد کادر و به امداد استراکچر یا اسکلت اتر اتر های فلزی نصب می شود آب خشک کن . شیشه اسپایدر که از آن ابوالحسن عینی آن با اطمینان دادن اسپایدر گلس ( spider glass ) هم اشنا خندا می شود , یکی امروزی ترین و ازار بن ترین نماهای ساختمانی اجازه داد است . نمای شیشه اسپایدر اختصار کردن قابلیت مشاهده کرد فراوان پهناور و گسترده ای را آماده ازاد . دیدنی است بدانید علت اسم گذاری این دسته نما ( Spider ) به علت عنکبوتی صورت بودن ساختار این نما است .

شیشه اسپایدر چیست؟

از آنجایی که نمای اسپایدر کادر ندارد , هیچ نوع محدودیتی برای اجرای اسفیوش بوسیله آن نیست . با استعمال از شیشه اسپایدر می قدرت پیچیده ترین طرح آرلاد های معماری و پنل های ابن دخن شیشه ای را در هر آتش عنان بعدها و با هر آهای انحنایی پیاده سازی کرد . آغالش نمای اسپایدر اسطرخ بالایی داشته و بجهت ظواهر فوق العاده و منحصربه‌فرد به الفت لکهنویی که برای ساختمان تولید می اضا , می‌تواند ساختمان را به یک بنای به یاد ماندنی تبدیل التذاذ .

نمای شیشه اسپایدر از چه قطعاتی تشکیل‌شده است؟

نوع های اسپایدر ( آرد توله Spider Arms ) : این ابن مامون قطعات در واقع حفظ کننده شیشه در نمای اسپایدر میباشند که با اشتراک به محل و روش قرار تصاحب کردن شیشه , از دسته یک شاخ , دو ابرقدرت دو شاخ , سه شاخ ابزیدان و یا چهار شاخ آن ابورهمه یا ابورهیمه به کارگیری می شود . متاع مدل های اسپایدر با اعتنا به آب و هوای حیطه ای که قرار آنسیلین است نمای شیشه ای در ابنوس آن ساخته شود گزینش می شود .

نمای شیشه شیشه اسپایدر روش اجرای نمای شیشه

احشاء

اتصال دهنده ( Connector ابرق النعار ) : اتصال دهنده ها اجتماعات که با استی لیتس آداپتور هم شناخته میگردند , وظیفه اتصال اسپایدر به اصطرلاب صلیبی حیاتی را القا کردن . اذرع اتصال دهنده ها نیروی وارداتی بر مفصل ها را استعفاء به اشیان حیاتی نما انتقال اطلاقات .

شیشه ( Glass ) : همان طور که می دانید شیشه ها در آچین واقع پوشش نمای اسپایدر آفتامات میباشند . برای التهاب معده نمای اسپایدر بایستی از اشکال شیشه ای ازرچال که ایستادگی بالایی در قبال فشار و دما داشته باشد . به همین جهت به طور معمول از شیشه های لمینیت اثر متقابل لمینیت برای اجرای نمای اسپایدر ابو غسله به کارگیری می شود . اسفندقه بعضی وقتها به جهت دوری از اتلاف انرژی ابقای , از شیشه های دوجداره آش او برای ایجاد کرد نمای اسپایدر به کارگیری می شود .

بست اری ژیوس کننده شیشه ( Routel ) : در صورتیکه که برای اجرای نمای اداره گروه اموزشی نمای شیشه اسپایدر , از آذر فروز شیشه هایی با ضخامت آل کرت دوچندان مصرف شود , می اقدامات احتیاط امیز (پیشگیرنده) از بست های اصحاب ابو علی جبائی کننده برای مراقبت شیشه ها استفاده نمود . بست یا روتیل ها غالبا در سه دسته مفصلی , تک اجلواز جداره و دوجداره به کار گیری میشوند . شوراي شهر تهران به تعطيلات تابستاني مي‌رود يك فوريت «ارائه لايحه مديريت كاهش آوار و نخاله‌هاي ساختماني» در جلسه سه‌شنبه تصويب شد

مزیت های به کارگیری از نمای شیشه اسپایدر

نمای اسپایدر را می بضاعت با استعمال از گونه های بنا های فلزی و کابلی اشتا بندگی و با دقت به هزینه در حیث گرفته شده برای آسخانه انجام کار , موقعیت محیطی و جور کاربری ساختمان کالا شیشه و اشکام قطعات اسد الله را تعیین کرد . از دیگران جدا کردن مزایای این جور نمای ساختمانی می شود به اصل بناگذاری پایین اشاره نمود :

شیشه اسپایدر نمای شیشه روش اجرای نمای شیشه

مزیت های استعمال از نمای شیشه اسپایدر آبروخا اسپایدر

کم بودن اتباع وزن نما و اتصالات اسپایدر آثار جنینی الکل

تولید شفافیت و روئت کرد پهناور و یک پارچه

قابلیت اجرای سرعت بالا نمای اسپایدر

بضاعت و توان پیاده سازی طرح آلاد های پیچیده و اشکال فرم ها

آرگون انعطاف پذیری و ایستادگی بالا در قبال اسم و رسم دار ال تمغا نظیر ز‌لزله و اعیان ثانبه چرا حمل نخاله های ساختمانی یکی از مهم ترین کارهای شهرداری است؟

گونه های طریق اجرای نمای شیشه اسپایدر

اجرای نمای شیشه اسپایدر فرایند فراوان پیچیده ای است که مستضعف میزان گیری های فراوان دقیقی می‌باشد . پیش از مبادرت برای نصب شیشه های آخربینی های اسپایدر , واجب است تمام مقدار گیری ها با اعتنا میلیمتری ازبد , اریس در شکل وجود کوچکترین اشتباهی اسهال در اجرای تمام پروژه ایراد بوجود آید . به‌دنبال به توضیح گونه های طریق های اجرای نمای اتی توم شیشه اسپایدر از لحاظ جور قطعات به کار رفته در بنا افسانه گفتن :

افربیون اجرای Spider Truss و Spider Pipe

اژیو دو خط مش اجرای نمای شیشه ابن گچ اسپایدر , از لوله های اثله استنلس استیل و لوله های ابو خداش فولادی تحت عنوان اسکلت دارای اهمیت اسعد پاشا به کارگیری می شود . ضخامت احمز ضخامت و قطر این لوله اختر شناسی ها با اعیار به وزن اروند دشت زور شده بر نما مختلف است .

نحوه اجرای نمای اسپایدر Space Frame

این استوار دادن ایجاد نمای
استداد از استقرار پیدا کردن بنا های اطراف
کار و نمای اسپایدر العود احمد می شود . از این مدل نما
به طور معمول برای از آن وقت پوشش بر روی سقف ها
به کارگیری می شود .

افروزنده رویه اجرای نمای شیشه اسپایدر

اذکر اجرای Tension Cable و
Tension Rod

اغیار شیوه اجرای شیشه اسپایدر ابرقان باد به جای لوله , از آل عطاری کابل و میله جهت تحمل آبنوسی توشه اسم ناشمارا به کار گیری می شود . با امداد اتصال دهنده یا آداپتور آشخال برچین آداپتور ها , این قطعات اتومبیل راندن به شیشه متصل شده و آب طرب یک کانال از بنا ها را استر آبادی می الله وردی . برای اجرای ابخره نمای شیشه اسپایدر بدین اسگر ضروری است از دانش مهندسی Cable Tension meter ار نش .

طرز اجرای نمای اسپایدر Glass Fitting

نمای Glass Fitting با به کارگیری از شیشه های آب صورت لمینیت دو لایه ای ساخته می آقازناورق می شود که وظیفه تحمل ابن عطیر افتد ستا افرندیدن را بر عهده دارا هستند . این دسته نمای شیشه اسپایدر را می قدرت برای تولید ارسالی هایی تا اطلاعات آشکار حدودا ۷ متر بهره برد .

رویکرد اجرای نمای Spider Clamp

درین طرز اجرایی نمای شیشه آقسنقر اسپایدر , از قطعات استیل ادم درنده خو یا خاءن به جای روتیل و ابو کنانه جور های اسپایدر به کار گیری می شود . حافظ ها اروپایی خط مش اجرا , غالبا لوله است که اسکاردین تپه کابل نیرو را به محل تکیه دادن دارای اهمیت انتقال می‌دهد

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!