Categories: دسته‌بندی نشده

روشهای ساده برای رفع گرفتگی چاه حمام

امروزه گرفتگی چاه ها مخصوصا گرفتگی چاه حمام در منازل امری است که ممکن است برای هر کسی تا به حال پیش آمده باشد و منظره ای ناخوشایند و آزار دهنده ای می باشد.
بیشتر اوقات افراد با لوله بازکن های با تجربه و ماهر تماس می گیرند مثل خدمات لوله بازکنی در مولوی و یا هر جای دیگر تهران، تا نزدیک ترین لوله بازکن به خود را پیدا کنند و مشکل خودشان را حل کنند.
اما می توانید با به کار بردن روشهای ساده در منزل گرفتگی چاه حمام منزل خود را برطرف کنید که ما به این روشها در این مقاله اشاره می کنیم.

اولین قدم برای رفع گرفتگی چاه حمام

اولین قدمی که باید برای رفع گرفتگی چاه حمام برداشت این است که علت های گرفتگی چاه حمام را بشناسید و در گام بعدی متناسب با هر علتی روش مناسب آن را پی ببرید،لذا ما در این مطلب علت های گرفتن چاه حمام را به همراه روشهای متناسب با آن بیان می کنیم.

البته باید بدانید که بعضی از روشهای لوله بازکنی ممکن است خطرناک باشد، لذا می توانید با مراجعه به سایت “برچسب barchasb” از خدمات لوله بازکنی آنها در سراسر تهران استفاده کنید.

رفع انسداد چاه حمام با آب جوش

هنگامی که گرفتگی چاه حمام به دلیل ورود چربی ها و موهایی باشد که درون چاه رفته و به جداره لوله چسبیده اند در این صورت از روش ساده ای مثل استفاده از آب جوش، می توانید کمک گرفته وگرفتگی چاه حمام را برطرف کنید .چرا که آبجوش می تواند چربی را در خود حل کند و با خود به سمت چاه ببرد و مسیر لوله را باز کند .

برای پی بردن به دیگر روشهایی که در زمینه رفع گرفتگی لوله فاضلاب حمام وجود دارد میتوانید به مطلب روشهای رفع گرفتگی چاه حمام مراجعه کنید و با دیگر راه ها در این باره آشنا شوید.

رفع گرفتگی چاه حمام با استفاده از محلول جوش شیرین

جوش شیرین ماده ای است که اگر با مواد اسیدی مانند سرکه تماس پیدا کند از خود واکنش داده و در پی این واکنش تمام مواد چرب و دیگر موادی که ممکن است باعث گرفتگی چاه حمام شده اند را در خود حل کند و از بین ببرد، لذا اگر می خواهید از این راه استفاده کنید می توانید مقداری جوش شیرین را داخل چاه حمام ریخته و بعد از آن سرکه را وارد لوله کنید و بعد از گذشت مدتی با آب داغ چاه حمام را بشویید.

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]
توان افزا

Recent Posts

لوله بازکنی مرزداران تضمینی | ارائه خدمات زیر 20 دقیقه

اگر به دنبال سرویسکار تضمینی برای دریافت خدمات لوله بازکنی می باشید، پیشنهاد می کنیم در barchasb.net به جستجو بپردازید.…

2 سال ago

قدرت و تاثیر بالای محلول صاف

برگزیدن یک لوله باز کن تاثیر گذار محلول لوله بازکن صاف ر و کار آمد مراحل کارمان را آسان تر…

3 سال ago

سه مدل مختلف توالت فرنگی و دادن راهنمایی‌هایی جهت خرید مناسب آن ها

 امروزه ایرانی ها هم از توالت فرنگی استفاده می کنند و مصرف آن بسیار متداول شده است طوری که در…

3 سال ago

سقوط صابون در چاه دستشویی به همراه روش هایی ساده برای حل این مشکل

 امروزه به سبب وجود آپارتمانها محیط سرویس بهداشتی خانه ها کوچک است و مجبور هستند که روشویی را درون توالت…

3 سال ago

رعایت نکاتی که از پر شدن چاه فاضلاب جلوگیری میکند

فاضلاب و پر شدن چاه فاضلاب همیشه جزئی از دغدغه ها و مسائل بشریت بوده است و آنها را با…

3 سال ago

با کیفیت ترین انواع لوله فاضلاب خانگی و شهری

برای لوله کشی در ساختمان ها و مراکز تجاری و اداری شناخت انواع لوله فاضلاب برتری دارد. این لوله ها…

3 سال ago