Categories: تعمیر کولرتعمیر کولر آبیسرویس کولرسرویس کولر آبینصب کولرنصب کولر آبی

آشنایی با کولر های ابی و نحوه کار انها

شناخت با کولر های ابی و روش کار انها

با گرم شدن هوا و وصال تابستان اکثر وقت ها مردمان مخصوصا در بخش ها گرمسیر مرز و بوم در پی خرید سیستم سرمایشی مطلوب میروند تا بتوانند گرمای شدید هوا را به امداد آن تحمل کنند .

 

قیمت  کولر و اولین فاکتور در انتخاب سیستم های سرمایشی و گرمایشی

امروزه سیستم های سرمایشی دوچندان متعددی با تنوع تلاش , گنجایش و توانایی , جور سیستم و … در بازارهای تجارت جهانی و داخلی مو جود هستند که برای تعیین سیستم مطلوب از فی مابین این کلیه تنوع ضروری است مطالعه و نظارت شکل گیرد .

احتمال دارد بتوان او‌لین فاکتور در تعیین سیستم های سرمایشی و گرمایشی را هزینه آن دانست . ارزش یک کولر قادر است او‌لین چیزی باشد که تاءمل خریداران را به خویش سرگرم می نماید و هنگام خرید فیس میکند . بعد از ارزش , فاکتور روش تلاش و تلاش سیستم اساسی و موضوع اعتنا می‌باشد .

بیرون از کلیه جور ها , برندها , تبلیغات و … اینک در کشورمان کشور‌ایران بخش عظیمی از مردمان از کولرهای آبی رنگ ";} بی آلایش استعمال میکنند . اما در سالهای اخیر استعمال از کولرهای گازی هم با شیب تندی ارتقا یافته است . ولی در‌این مطلب قصد داریم بدین سؤال جواب دهیم که کولر آبی رنگ یا این که گازی؟

درباره‌ی روش تلاش این دو کولر مطالب اکثری را می بضاعت و توان در وب و مقاله ها پیدا کرد . کولرهای آبی رنگ براساس روند تبخیر آب فعالیت خنک سازی را انجام میدهند . درحال حاضر آنکه در کولرهای گازی , همان طور که از اسم آن هم برمی آید , فعالیت خنک سازی با استعمال از یک گاز شکل می پذیرد . بدون مبحث تخصصی مکانیسم های خنک کنندگی این دو سیستم سرمایشی , بیایید آنان را مقایسه کنیم .

آشنایی با کولر های ابی و مکانیسم انها

کولرهای آبی رنگ از مکانیسم دوچندان بی آلایش و در ظاهر پیش پا افتاده ای برای فعالیت خنک سازی استعمال میکنند . مکانیسمی که هزاران سال است آدم به راه‌های متفاوت از آن برای فعالیت خنک سازی استعمال کرده است . بله! مثال های اکثری از سیستم های تبخیری آبی رنگ در مورخ می بضاعت اسم موفقیت که دقیقا براساس سیستم کولرهای آبی رنگ فعالیت می کردند . درحال حاضر اندکی بی آلایش خیس و دیرین تر!!

کولر صنعتی آکسیال و کولر صنعتی سانتریفیوژ گرماسرد

نصاب کولر آبی مشهد

مزایای کولرهای آبی در چیست

کولرهای آبی رنگ دارنده کاربری گسترده ای در کشورهای عالم هستند خیر صرفا در کشور‌ایران , هند و کشورهای درحال بسط که درصد کثیری از کشورهای توسعه یافته و عالم اولیه هم از این سیستم ها منفعت مند می‌شوند .

این نسل از خنک کننده ها دارنده مزایا و جنبه های مثبت اکثری می باشند که عبارتند از :

• عدم ساخت آلودگی و گازهای سمی و اصطلاحا خلق و خوی صمیمانه با محفظه زیست ( Eco Friendly ) .

ارزش دوچندان ارزان و نصب و حفظ ارزان , راحت و شدیدا مقرون به صرفه .

شایسته ترین آیتم برای اقلیم های جغرافیایی با موقعیت آب و هوایی گرم و کم آب .

• مصرف انرژی برق بصورت دوچندان پائین که در بعضا از مراجع حدود یک سوم کولرهای گازی گزارش شده‌است . پیشگیری و محافظت آگاهانه سرویس کولر گازی و اسپلیت و برخی از خصوصیات ان ها

• مکانیسم خنک کنندگی و سیستم مکانیکی دوچندان بی آلایش و در عین درحال حاضر کارآمد و لذا تعمیر و حفظ راحت و اندک هزینه .

بازده خنک کنندگی و راندمان سرمایشی فوق العاده بالا در عین مصرف پائین انرژی , به گونه ای که اکثر وقت ها کولرهای آبی رنگ استاندارد دارنده بازده تلاش بالای ۸۰ – ۷۵ درصد هستند و در ۹۹ درصد موردها قادرند دمای آسایش را برای یوزرها تأمین کنند .

استعمال از آب تحت عنوان سیال خنک کننده که مایعی مقرون به صرفه و در اختیار است و هیچ مدل آلایندگی , خواص خورندگی و … در ادامه ندارد .

امکان نصب سیستم های هوشمند در دست گرفتن دما جهت ارتقا منفعت وری سیستم و کاهش مصرف انرژی آن .

امکان استعمال از پدهای سلولزی تازه تحت عنوان واسط تبخیری به جای پوشال های دیرین و ارتقا بازده خنک سازی سیستم به این وسیله .

• تجهیز سیستم های تازه تبخیری به کلیدهای هوشمند کولر آبی رنگ و ارتقای سرعت , اعتنا و مرحله تلاش این سیستم ها از این نحوه . معرفی عملکرد دستگاه داکت اسپیلت و تعمیر و سرویس کولر های گازی

اسباب و اثاث یدکی کولرهای آبی رنگ دوچندان ارزان و در اختیار هستند و اکثر وقت ها نیازی به تنظیم اسباب و اثاث از نمایندگی و یا این که بصورت سفارشی وجود ندارد و کلیه جا می شود به قیمت خوب پیدا کرد .

• ارائه کولرهای آبی رنگ در گنجایش ها و بعدها متفاوت هم قادر است یکی از دیگر از عوارض استقبال و استعمال گسترده مردمان در سراسر عالم از این کولرها باشد . کولرهای آبی رنگ نیز در مصارف خانگی و نیز در مصارف صنعتی میتوانند پاسخگوی نیازهای یوزرها باشند .

امکان اتصال به سیستم اینورتر و کاهش مصرف انرژی از این نحوه هم قادر است کارساز باشد .

معایب کولرهای آبی در چیست

• با اعتنا به مسأله چالش آب در سالهای اخیر مقدار آب مصرفی کولرهای آبی رنگ قادر است مشاجره برانگیز باشد .

• سیستم کولرهای آبی رنگ علیرغم ترقی ها و استعمال از پدهای سلولزی غربال نظیر هنوز نیز نمی توانند بصورت بی نقص آلاینده های هوا و گرد و غبار را جذب و حذف کنند .

• سیستم کولرهای آبی رنگ دارنده محدودیت استعمال برای شهرها و بخش ها مرطوب شرجی هستند , تلاش این سیستم ها پایین رطوبت نسبی بالا دوچندان افت می نماید .

• پوشال های کولرهای آبی رنگ بصورت مداوم و عصر ای نیاز به شست و رفت , خدمت و ردوبدل دارا هستند . اگر چه که پدهای سلولزی دارنده قدمت اثرگذار بالاتری ( ۳ الی ۵ سال ) می باشند , لیکن این پدها هم بصورت عصر ای بعداز چندین سال می بایست ردوبدل شوند . در غیر اینصورت بازده کاسته شده و بوی نامطبوعی از سیستم استشمام میشود .

قابلیت و امکان پیدایش زنگ زدگی به جهت استعمال از سیال خنک کننده آب در کولرهای آبی رنگ بالاست .

همینطور خطر برق گرفتگی در‌این سیستم های سرمایشی غیرقابل اغماض است .

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]
توان افزا

Recent Posts

لوله بازکنی مرزداران تضمینی | ارائه خدمات زیر 20 دقیقه

اگر به دنبال سرویسکار تضمینی برای دریافت خدمات لوله بازکنی می باشید، پیشنهاد می کنیم در barchasb.net به جستجو بپردازید.…

2 سال ago

قدرت و تاثیر بالای محلول صاف

برگزیدن یک لوله باز کن تاثیر گذار محلول لوله بازکن صاف ر و کار آمد مراحل کارمان را آسان تر…

3 سال ago

سه مدل مختلف توالت فرنگی و دادن راهنمایی‌هایی جهت خرید مناسب آن ها

 امروزه ایرانی ها هم از توالت فرنگی استفاده می کنند و مصرف آن بسیار متداول شده است طوری که در…

3 سال ago

سقوط صابون در چاه دستشویی به همراه روش هایی ساده برای حل این مشکل

 امروزه به سبب وجود آپارتمانها محیط سرویس بهداشتی خانه ها کوچک است و مجبور هستند که روشویی را درون توالت…

3 سال ago

رعایت نکاتی که از پر شدن چاه فاضلاب جلوگیری میکند

فاضلاب و پر شدن چاه فاضلاب همیشه جزئی از دغدغه ها و مسائل بشریت بوده است و آنها را با…

3 سال ago

با کیفیت ترین انواع لوله فاضلاب خانگی و شهری

برای لوله کشی در ساختمان ها و مراکز تجاری و اداری شناخت انواع لوله فاضلاب برتری دارد. این لوله ها…

3 سال ago